Daisypath Anniversary tickers
hit counter dreamweaver

Friday, December 10, 2010

alhamdulillah , you selamat :)


morning yawww . hahaha . awal gilaaa aku bangun today kan ?
rasa mcm sukar je nak dipercayai . wuuuuu ;D
actually , bukan lahh awal . sbb aku tak boleh tido since semalam . lol -.-'
aku tertido pukul 6 lebih tadi and terjaga pukul 8am :D

semalam aku online seperti biasa :) and chat dgn am jap .
then , lepas dia offline , aku call dia :)
lama tak sembang dgn dia , lama tak gelak gelak pepagi buta dgn dia . haha .
lama jugak lahh sembang dgn dia . dari pukul 2.30am sampai lahh pukul 3.40am mcm tuu .
stop pun sbb dia ngantok , klu tak , confirm sambung lagi tuu . hahaha .

opening cite je , dah sedih . haishhh . mne tak nya . dia cite pasal dia nyaris lemas tuu .
panjang cite dia , tapi aku pendek kan je lahhh .
dia nak selamat kan member dia , and dia pun hampir lemas . sbb air deras .
last-last , alhamdulillah , semua selamat .
hmm , time dia cite tuu , sedih je aku dgr :(
then , lagi lahh dia main dgn emosi aku . haha . silake betul .
dia ckp , "nasib baik lahh i selamat , klu tak , i tak online dah , takde i chat dgn you tadi "
"klu tak , takde lahh nak gelak gelak dgn i dah "
"nnt mesti you sedih kan , tgk profile i . mesti you tgk je gambar gambar i "
bapak lahh , ayat dia . SUMPAH meleleh air mata aku :'( wuuuuuuuuuuuuuu .
alhamdulillah , dia selamat , kawan-kawan dia pun selamat .
terkejut aku time dgr cite tuu . nasib baik kan ? tuhan tuu maha kaya .
klu tak , hilang aku kawan yg baik , caring , handsome mcm dia doh .
hilanglahh ilham . hahaha .
eh , aku sygg kau okayysss :)
hahaha . then , habes cite tuu , ape lagi .
start lahh cite merepek mcm selalu . ahahah . sukaaa :D
gelak je keje aku . mcm mcm lahh kitorang sembang . haha .