Daisypath Anniversary tickers
hit counter dreamweaver

Tuesday, December 14, 2010

Manchester 1-0 Arsenal :)

 
 glory glory man united ,
glory glory man united ,
glory glory man united ,
as the reds go marching on on on ! 


ahahahahahaha . baca title post aku ?
semalam malam aku online fb sampai lahh ke pagi tadi before game start ,
huisshhhh , peminat arsenal , punya lahhh kecoh :)
ishh , tambah tambah si poin , cousin aku tuu .
bukan main lagii kata-kata dia .
haha . mula-mula aku argue jugak .
then , malas lahh nak lawan lebih-lebih .
sbb dah tau dah ape akan jadi kat arsenal tuu . haha .
and yess . tgk ? ape jadi dgn arsenal korang .
ishh , tak kisah lahh man utd menang 1 je .
janji MENANG :) 
haishhh poin nih . lain kali jgn kecoh tau tau .

aku tido rumah mak .
wuishhh . i loikeeee .
mne tak nyaaa , wifi en ? laju gilaaaa pulakss tuu .
aku online sampai pukul 4am . konon online tuu ,
nak hindarkan dari ngantok lahh .
sbb nak tgk game . 
hahah . jenuh lahh aku tahan mata nih .
then , chat dgn si alep . haha . merepek mcm biasa :D
then , chat dgn dekmal pulak . merepek lagi . hahahaha .
mata aku dah rabak , sampai salah taip . hahaha .
then , game start je . haishh . ngantok .
tido lahhh . haha . alaaa , dah tau dahh .
confirm man united menanggg :D