Daisypath Anniversary tickers
hit counter dreamweaver

Monday, December 6, 2010

with them again :)

hari nih aku bangun pukul 11am ! nak teman wanie pegi hantar resume kat architect firm kat setiawangsa tuu .
aku tak make up pun beriya mcm selalu . contact lens pun aku tak pakai .
mcm malas je . haha . aku just pakai mascara :)
then aku jalan kaki all the way from my house to my mummy's office . sbb wanie ada situ .
then settle kan hal dia , terus gerak pegi makan . 
sampai je ktorang kat kfc tuu , pecek kesayangan si wanie pun sampai .
heee . kitorang makan nih :) 




hahahaa . jom jimat pun boleh . hahaha . lepak kat tempat kfc tuu sampai pukul 3pm . 
then , kitorang gerak pegi mcdonalds pulak . hahaha . 
bukan makan lagi okayss . nak surf internet je :)
duduk situu sampai lahh pukul 5pm .