Daisypath Anniversary tickers
hit counter dreamweaver

Wednesday, December 1, 2010

new life babyyyy :)

ahaaa , lama gila tak update blog :) rindu pulak .
well , nih blog aku yg baru . yg lama punya dah tak terurus plus banyak lahh cite yg boleh buat aku segan kalau org baca :)
so , i've decided utk buat blog baru :)
firstly , aku buat blog nih utk suka suka and takde niat nak kutuk kutuk ke , nak mengecilkan sesiapa okay ?
just for fun . klu posts aku yg akan dtg , ada mengecilkan hati . sorry okayy :)
klu tak boleh nak bergurau pun , tak boleh jugak kan ? haha .
so , dont take it seriously lahh .

memandangkan hari nih 1st december , aku nekad utk start a new life :)
mulakan hidup baru , hari baru , di bulan yg baru . pendek cite . move on lahh :D
aku dah malas dah nak fikir pasal benda benda bodoh yg boleh kusutkan otak aku yg dah mmg sedia kusut . hahahaha .
and yes , aku nak enjoy my single life to the fullest !
malas nak fikir cinta cinta , relationship , couple tuu semua .
bikin kusut :) tapi klu aku dah jumpa the one yg betul betul sesuai , i'll go for it .
bukan ape , aku dah malas nak couple bodoh bodoh  lepas tuu break . 
or suka org tuu mcm nak mati , tetibe dia anggap kte kawan je kan ? 
sakit sial . hahahha . so , dgn kuasa keras kepala dan degil yg aku ada , aku nak kentalkan hati supaya tak senang jatuh hati pada sweet talker di luar sana . haha .